فروش جهانی انیمیشن من نفرت‌انگیز ۳ از مرز یک میلیارد دلار گذشت

فروش جهانی انیمیشن من نفرت‌انگیز ۳ از مرز یک میلیارد دلار گذشت

فروش جهانی انیمیشن من نفرت‌انگیز ۳ از مرز یک میلیارد دلار گذشت

سرانجام مجموع فروش جهانی انیمیشن من نفرت‌انگیز ۳ (Despicable Me 3) از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد.

سرانجام فروش جهانی انیمیشن Despicable Me 3 از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد تا انیمیشن جدید ایلومینیشن اینترتینمنت به باشگاه یک میلیاردی‌ها اضافه شود. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، انیمیشن Despicable Me 3 تاکنون بیش از ۷۴۶ میلیون دلار در بازارهای جهانی و بیش از ۲۵۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخته است. بدین ترتیب با توجه به فروش جهانی این انیمیشن، مجموعه انیمیشن من نفرت‌ انگیز (Despicable Me) تبدیل به موفق‌ترین و پرفروش‌ترین سری دنیای انیمیشن شد و پس از آن به ترتیب مجموعه شرک (Shrek) و عصر یخبندان (Ice Age) در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب