فیلمبرداری فیلم فلش پوینت به زودی آغاز می‌شود

فیلمبرداری فیلم فلش پوینت به زودی آغاز می‌شود

فیلمبرداری فیلم فلش پوینت به زودی آغاز می‌شود

ازرا میلر، بازیگر نقش اصلی فیلم ابرقهرمانی Flashpoint (فلش پوینت) کمپانی دی‌سی، خبر از آغاز فیلمبرداری این فیلم در آینده‌ای نزدیک داد.

ازرا میلر در سخنانی کوتاه خبر از آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم Flashpoint (فلش پوینت) در آینده‌ای نزدیک داد. ازرا میلر قرار است نقش شخصیت فلش را در پروژه ابرقهرمانی جدید کمپانی دی‌سی بر عهده داشته باشد. پس از معرفی تقریباً موفقیت‌آمیز شخصیت فلش در فیلم نه‌چندان موفق Justice League (لیگ عدالت)، در نهایت پس از خبرهای ضد و نقیضی که پیرامون ساخت یا عدم ساخت فیلم جداگانه این شخصیت منتشر می‌شد، به نظر در نهایت دو کمپانی دی‌سی و برادران وارنر تصمیم به ساخت فیلم Flashpoint گرفته‌اند. همانند آثار دیگر، فیلم Flashpoint هم به نوبه خود در طی چند سال اخیر، در مراحل تولید به مشکلات و موانع خیلی زیادی برخورده است. این فیلم در ابتدا در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود و قرار بود کارگردانی آن به سث گراهام اسمیت سپرده شود و در همان زمان نیز کار فیلمبرداری این پروژه آغاز شود، اما در ماه مِی سال ۲۰۱۶ بود که گراهام اسمیت پروژه تولید فیلم فلش پوینت را به دلیل اختلاف نظر با سازندگان ترک کرد. اندکی بعد ریک فامیوییوا به کارگردانی این اثر منتصب شد، ولی بعد از مدت خیلی کوتاهی ریک فامیوییوا نیز به همان دلایلی که اسمیت مطرح کرده بود، این پروژه را ترک کرد. بعد از این مسائل، کمپانی برادران وارنر جوبی هارولد را استخدام کرد که فیلمنامه فیلم فلش پوینت را به طور کل دوباره‌نویسی کند.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب