فیلم رمپیج کمپانی برادران وارنر زودتر اکران خواهد شد

فیلم رمپیج کمپانی برادران وارنر زودتر اکران خواهد شد

فیلم رمپیج کمپانی برادران وارنر زودتر اکران خواهد شد

در واکنش به تغییر زمان اکران فیلم Avengers: Infinity War، کمپانی برادران وارنر از جلو افتادن تاریخ اکران فیلم Rampage خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر از جلو افتادن زمان اکران فیلم Rampage (رمپیج) با بازی دواین جانسون، خبر داده و این فیلم قرار است یک هفته زودتر به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم مورد انتظار که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. منابع نزدیک به کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما می‌گویند که تغییر تاریخ فیلم Rampage واکنشی به جلو افتادن یک هفته‌ای زمان اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) بوده است که هفته گذشته مارول و والت دیزنی اعلام کردند که این فیلم قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷)، اکنون قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب