قسمت دوم فیلم جوخه انتحار واقعی‌تر و جدی‌تر خواهد بود

قسمت دوم فیلم جوخه انتحار واقعی‌تر و جدی‌تر خواهد بود

قسمت دوم فیلم جوخه انتحار واقعی‌تر و جدی‌تر خواهد بود

یوئل کینامان، بازیگر نقش شخصیت ریک فلگ در فیلم Suicide Squad، گفت که قسمت دوم این فیلم جدی‌تر، واقعی‌تر و با صحنه‌های جادوگری کمتر خواهد بود.

طبق صحبت‌های یوئل کینامان، فیلم 2 Suicide Squad (جوخه انتحار 2) متفاوت‌تر از فیلم ابتدایی خواهد بود و با داستانی جدی‌تر و واقعی‌تر مواجه خواهیم شد. طبق اخبار منتشرشده، مراحل تولید قسمت دوم فیلم فانتزی و علمی-تخیلی Suicide Squad از پاییز سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد و تاریخ اکران این فیلم سال ۲۰۱۹ خواهد بود. سازندگان اندکی بعد از اکران فیلم Suicide Squad اعلام کردند که به فکر ساخت دنباله آن بوده‌اند و این فیلم قطعاً در پروژه‌های آتی دنیای سینمایی دی سی حضور خواهد داشت. البته آن زمان مشخص نبود چه کسی روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست؛ تا این اواخر که کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) در انتخاب کارگردان این فیلم کمی جدی‌تر شد و در تکاپو‌ بود تا هرچه سریع‌تر این پروژه سروسامان بگیرد و البته این جدیت نتیجه داد و این کمپانی چندی پیش کارگردان و نویسنده این فیلم را انتخاب کرد. طبق گزارش سایت وِرایتی (Variety)، گاوین اوکانر، کارگردان فیلم‌هایی همچون Pride and Glory (غرور و افتخار)، Warrior (مبارز) و Jane Got a Gun (جِین اسلحه دارد)، به‌صورت رسمی برای نویسندگی قسمت دوم فیلم Suicide Squad انتخاب شده است و استودیوی برادران وارنر به دنبال انتخاب وی برای کارگردانی این پروژه نیز هست. کارگردان فیلم ابتدایی دیوید آیر بود.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب