مت ریوز به دنبال بازیگر دیگری برای نقش اصلی فیلم بتمن است

مت ریوز به دنبال بازیگر دیگری برای نقش اصلی فیلم بتمن است

مت ریوز به دنبال بازیگر دیگری برای نقش اصلی فیلم بتمن است 

با جایگزین کردن بازیگر دیگری به جای بن افلک، مت ریوز با دست بازتر و راه‌های خلاقانه‌تری که در ذهن دارد، می‌تواند نسخه خوبی از فیلم The Batman بسازد.

بر اساس گزارش‌های اخیری که حول محور فیلم اختصاصی بتمن یعنی The Batman منتشر شده است، به نظر می‌رسد که مت ریوز قصد دارد برای شخصیت اصلی جدیدترین اثر ابرقهرمانی و اقتباسی بر اساس کتاب‌های کمیک، بازیگر دیگری را جایگزین بن افلک، جدیدترین بازیگر شخصیت بتمن، کند. بن افلک اولین بار در سال ۲۰۱۳ بود که برای فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) به کارگردانی زک اسنایدر، قراردادی را مبنی بر ایفای نقش شخصیت مبارز شنل‌پوش امضا کرد. همان زمان هم که این خبر منتشر شد، با انتقادات و سخنان تند طرفداران روبه‌رو شد و این نظرات منفی تا زمان اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت هم ادامه داشت و گریبان این اثر را هم به طرز بدی گرفت. اما با این حال، این بازیگر برنده جایزه اسکار در نهایت به همه نشان داد که چه گزینه خوب و کاملا مناسبی برای این نقش است و با ایفای نقش در دو اثر بلند خود یعنی همان فیلم بتمن علیه سوپرمن و فیلم Justice League (لیگ عدالت) که نوامبر سال جاری اکران شد، این موضوع را بیش از پیش به همگان ثابت کرد که تعریف و تحسین جمع زیادی از سوی طرفداران را هم به دنبال داشت.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب