مراحل تولید قسمت دوم جنگ جهانی زد بار دیگر تاخیر خورد

مراحل تولید قسمت دوم جنگ جهانی زد بار دیگر تاخیر خورد

مراحل تولید قسمت دوم جنگ جهانی زد بار دیگر تاخیر خورد

مراحل تولید و ساخت قسمت دوم فیلم World War Z (جنگ جهانی زد) برای دومین مرتبه تأخیر خورد و این بار برنامه کاری شلوغ دیوید فینچر دلیل این تأخیر اعلام شده است.

برنامهٔ کاری شلوغ دیوید فینچر سبب تأخیر دوباره در ساخت و تولید قسمت دوم فیلم اکشن و ترسناک World War Z (جنگ جهانی زد) شد. با وجود اینکه قسمت ابتدایی فیلم World War Z با مشکلات عدیده‌ای در طول مراحل ساخت روبه‌رو بود، ولی در نهایت فیلمی بدی از آب درنیامد و از همان زمان اکران این فیلم در سال ۲۰۱۳، صحبت‌هایی مبنی بر ساخت دنباله آن نیز به گوش می‌رسید. فیلم World War Z در مجموع منتقدان و تماشاچیان را راضی کرد و توانست با فروش ۵۴۰ میلیون دلاری، بودجه ساخت ۱۹۰ میلیون دلاری خود را به‌خوبی جبران کند. قسمت اول فیلم World War Z گریبانگیر مشکلات فراوانی در مراحل تولید شده بود و یکی از این مشکلات به روابط بازیگر اصلی این فیلم، یعنی برد پیت با کارگردان فیلم، مارک فراستر برمی‌گشت که رابطه چندان حسنه‌ای با یکدیگر نداشتند. جدای از این مشکل نه چندان کوچک، باید به تأخیرهای زیادی که در روند مراحل فیلمبرداری نیز به وجود آمد اشاره داشت که دلیل آن هم خرج‌تراشی بیش از اندازه پروژه بود و بودجه آن بسیار فراتر از آن چیزی که سازندگان در ابتدا تصور می‌کردند شد. در هر صورت فروش خوب آن فیلم در گیشه سبب شد که از همان زمان خبر ساخت دنبالهٔ آن توسط کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) اعلام شود؛ اعلامی که نزدیک به ۵ سال از آن می‌گذرد و همچنان هیچ پیشرفتی در پروژه مشاهده نمی‌شود.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب