نوروز 97 را کنار سریالها بگذرانید

نوروز 97 را کنار سریالها بگذرانید

نوروز 97 را کنار سریالها بگذرانید

سریالها برای همراهانش در نوروز97 طرح ویژه‌ای در نظر گرفته؛ شما می‌توانید به صورت رایگان در نوروز97 با 50 درصد تخفیف حجم اینترنت فقط از طریق اپلیکیشن سریالها «بی‌وقفه» فیلم و سریال ببینید.


نوروز  امسال، سریالها برای همراهانش پیشنهادهایی استثنایی دارد که یکی از آنها تخفیف 50 درصدی حجم اینترنت است. شما می‌توانید بدون محدودیت به آرشیو سریالها از صدها فیلم و سریال دسترسی داشته باشید.

 تخفیف 50 درصدی حجم اینترنت


 اگر از کاربران اینترنت‌های همراه اول، ایرانسل، رایتل، های‌وب، آسیاتک، شاتل، مخابرات، پارس آنلاین، مبین نت و تمامی ارائه دهنده های اینترنت که ترافیک نیم بها برای وب سایت های داخلی را پشتیبانی می کنند هستید حجم اینترنت مصرفی شما هنگام تماشای سریالها از طریق اپلیکشن نیم بها است و می‌توانید بی‌وقفه فیلم و سریالهای دلخواه خودتان را تماشا کنید.


سریالها پیشنهاد ویژه دیگری هم برای علاقمندان به فیلم های ایرانی قدیمی دارد؛ هر روز تعدادی فیلم سریال بیشتری به لیست اضافه می شود که تا با 50 درصد تخفیفت در حجم اینترنت بی وقفه در نوروز 97 فیلم تماشا کنید. این نکته قابل ذکر است که اپلیکیشن سریالها در حال تکمیل شدن است و بزودی امکانات مناسبی را برای شما کاربران همیشگی سریالها اضافه می کند.

منبع:https://t.me/tv3rialha/2642
روز های نوروز 97 همراه با سریالها

جهت دانلود کلیک کنید

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب