واکین فینیکس احتمالا نقش جوکر را در فیلم مستقل این شخصیت بازی خواهد کرد

واکین فینیکس احتمالا نقش جوکر را در فیلم مستقل این شخصیت بازی خواهد کرد

واکین فینیکس احتمالا نقش جوکر را در فیلم مستقل این شخصیت بازی خواهد کرد

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، واکین فینیکس در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای بازی در نقش جوکر در فیلم مستقل این شخصیت است.

شهریور امسال بود که کمپانی برادران وارنر و دی سی کامیکس از ساخت فیلم مستقل شخصیت جوکر (Joker) خبر دادند. مدت کوتاهی بعد شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه برادران وارنر در نظر دارد تا لئوناردو دی کاپریو را برای بازی در نقش جوکر در فیلم مستقل این شخصیت استخدام کند و او گزینه محبوب و اصلی این کمپانی برای این نقش است. این فیلم بدون عنوان قرار است به ریشه شخصیت جوکر بپردازد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعه حضور بازیگر دیگری برای بازی در نقش جوکر در این فیلم منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با واکین فینیکس، بازیگر فیلم‌هایی چون گلادیاتور (Gladiator)، استاد (The Master) او (Her) و تو هرگز واقعا اینجا نبودی (You Were Never Really Here)، برای بازی در نقش این ابرشرور دنیای دی‌ سی در فیلم Joker است.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب