پشت صحنه سریال وست ورلد در آتش سوزی کالیفرنیا سوخت

پشت صحنه سریال وست ورلد در آتش سوزی کالیفرنیا سوخت

پشت صحنه سریال وست ورلد در آتش سوزی کالیفرنیا سوخت

در آتش سوزی اخیر ایالت کالیفرنیا، پشت صحنه ساخت برخی از فیلم‌ها و سریال‌ها از جمله سریال Westworld نیز در آتش سوخته‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پشت صحنه ساخت سریال Westworld (وست ورلد) در آتش سوزی اخیر ایالت کالیفرنیا سوخته است. در آتش سوزی اخیر ایالت کالیفرنیای آمریکا پشت صحنه فیلمبرداری و ساخت فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی نیز در آتش سوخته‌اند. حال وب‌سایت The Santa Monica Mountains National Recreation Area با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کردند که استودیوی فیلمسازی وسترن تاون در پارک ملی پارامونت رنچ در شهر آگورا هیلز در آتش سوخته است. در این استودیوی فیلمسازی شاهد فیلمبرداری و تولید فیلم‌ها و سریال‌های محبوبی چون سریال Dr. Quinn, Medicine Woman (پزشک دهکده)، فیلم American Sniper (تک‌تیرانداز آمریکایی) و فیلم The Love Bug، بوده‌ایم. همچنین از این استودیوی فیلمسازی برای فیلمبرداری بخش‌هایی از سریال Westworld نیز استفاده شده است. طبق تصاویر فاش شده، فیلمبرداری شهر Escalante (اسکلنتی) در پارک وست ورلد در این استودیوی فیلمسازی انجام شده بود.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب