کارگردان فیلم عطش مبارزه: اشتعال سریال جدید اپل را می‌سازد

کارگردان فیلم عطش مبارزه: اشتعال سریال جدید اپل را می‌سازد

کارگردان فیلم عطش مبارزه: اشتعال سریال جدید اپل را می‌سازد

کمپانی اپل تایید کرد که فرانسیس لارنس، کارگردان فیلم The Hunger Games: Catching Fire قرار است سریال جدید این شبکه را کارگردانی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی اپل ساخت سریال جدید خود را رسما تایید و اعلام کرده است. این پروژه قرار است یک سریال درام در آینده باشد و توسط فرانسیس لارنس، کارگردان سه قسمت پایانی فیلم The Hunger Games (عطش مبارزه) تولید و منتشر شود. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، اپل اخیرا ساخت یک سریال حماسی و درام را که اتفاقات آن قرار است در آینده رخ دهد، سفارش داده و استیون نایت، خالق سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز)، کار نوشتن فیلمنامه این پروژه را که در حال حاضر نامی ندارد، بر عهده خواهد داشت و کارگردانی این سریال بر عهده فرانسیس لارنس، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Hunger Games: Catching Fire (عطش مبارزه: اشتعال) و دو قسمت فیلم The Hunger Games: Mockingjay (عطش مبارزه: زاغ مقلد)، خواهد بود.

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب