کریستوفر نولان قسمت بعدی فیلم جیمز باند را کارگردانی نخواهد کرد

کریستوفر نولان قسمت بعدی فیلم جیمز باند را کارگردانی نخواهد کرد

کریستوفر نولان قسمت بعدی فیلم جیمز باند را کارگردانی نخواهد کرد

کریستوفر نولان، کارگردان شناخته شده دنیای سینما، در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده که قرار نیست قسمت بعد سری فیلم جیمز باند را کارگردانی کند.

چندی پیش، اسامی کارگردانان مختلفی برای کارگردانی قسمت بعدی سری فیلم James Bond (جیمز باند) عنوان شده بود. اما هنوز هیچ کدام از آنها انتخاب نشده و مشخص نیست که در نهایت چه کسی قرار است این اثر را کارگردانی کند. با این حال، حداقل حالا می‌دانیم که یکی از آن اسامی خط خورده و یک نفر از آنها اعلام کرده که این کار را انجام نخواهد داد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریستوفر نولان، کارگردان مطرح و فوق‌العاده محبوب آثاری همچون فیلم Batman: The Dark Knight (بتمن: شوالیه تاریکی) و فیلم Inception (تلقین)، به‌تازگی پیش قدم شده و در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرد که پشت دوربین‌های ضبط قسمت جدید سری فیلم 007 نخواهد رفت. به نقل از گزارش جدید سایت خبری اینترتینمنت ویکلی، این کارگردان دوست داشتنی اخیرا مصاحبه‌ای با گزارشگر BBC Radio 4 داشته که در طی آن اینگونه صحبت کرده بود:

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب