کوین فایگی از فیلم کاپیتان مارول و زمان انتشار اولین تریلر آن می‌گوید

کوین فایگی از فیلم کاپیتان مارول و زمان انتشار اولین تریلر آن می‌گوید

کوین فایگی از فیلم کاپیتان مارول و زمان انتشار اولین تریلر آن می‌گوید

کوین فایگی در مصاحبه جدید خود در مورد منشا شخصیت کاپیتان مارول در فیلم این شخصیت و زمان انتشار اولین تریلر آن صحبت کرده است.

برخلاف بخش تلویزیونی مارول، شرکت فیلمسازی مارول استودیو قرار نیست در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو امسال حضور داشته باشد. همچنین نمایشگاه D23 نیز امسال برگزار نخواهد شد تا سوالات زیادی در مورد زمان انتشار اولین تریلر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به‌وجود بیاید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو توضیحات جدیدی در مورد این فیلم به اشتراک گذاشته است. در حاشیه کنفرانس خبری فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) که کمتر از دو هفته دیگر به روی پرده‌های سینما خواهد رفت، فایگی در ابتدا به سوالی در مورد زمان انتشار اولین تصاویر رسمی فیلم کاپیتان مارول پاسخ داد و گفت که هنوز چند ماه تا انتشار اولین تریلر فیلم Captain Marvel باقی مانده است و طرفداران دنیای سینمایی مارول فعلا نباید منتظر اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار باشند. با این حال، او زمان دقیقی را برای انتشار اولین تریلر این فیلم اعلام نکرد. فایگی در ادامه در مورد منشا شخصیت و مواردی که قرار است در این فیلم مشاهده کنیم، گفت:

ادامه مطلب...
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب