آغاز مذاکره مارگو رابی برای پیوستن به جدیدترین فیلم تارانتینو

آغاز مذاکره مارگو رابی برای پیوستن به جدیدترین فیلم تارانتینو

آغاز مذاکره مارگو رابی برای پیوستن به جدیدترین فیلم تارانتینو

مارگو رابی مذاکره برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Once Upon a Time in Hollywood، جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو را آغاز کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام مارگو رابی مذاکره رسمی با شرکت سونی پیکچرز برای بازی در نقش شارون تیت در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو، را آغاز کرده است. در حال حاضر رابی پیشنهاد رسمی برای بازی در این فیلم را دریافت کرده و مذاکره جدی او با این شرکت برای توافق نهایی در جریان است و پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی شاهد اعلام رسمی حضور رابی در جدیدترین فیلم تارانتینو باشیم. رابی که مدتی پیش برای بازی در فیلم I Tonya (من تونیا هستم) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش زن شده بود، بیشتر برای بازی در نقش هارلی کوئین در فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار)، نائومی لاپاگلیا در فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت) و جین در فیلم The Legend of Tarzan (افسانه تارزان) شناخته شده است.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب