ایان مک‌ کلن دوست ندارد فرد دیگری نقش شخصیت گندالف را ایفا کند

ایان مک‌ کلن دوست ندارد فرد دیگری نقش شخصیت گندالف را ایفا کند

ایان مک‌ کلن دوست ندارد فرد دیگری نقش شخصیت گندالف را ایفا کند

ایان مک‌ کلن بازیگر شخصیت گندالف در سری فیلم Lord of the Rings در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرد که دوست ندارد فرد دیگر این شخصیت را در نسخه سریالی ایفا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ایان مک‌کلن بازیگر اسطوره‌ای و افسانه‌ای نقش شخصیت گندالف در سری فیلم Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ ها) در جدیدترین مصاحبه کوتاه خود عنوان کرد که به جز خودش، دوست ندارد هنرمند دیگری این نقش را در نسخه سریالی این مجموعه ایفا کند. البته ایفا شدن نقش شخصیت جادوگر نمادین و محبوب خلق شده به دست جی. آر. آر. تالکین یعنی گندالف توسط ایان مک‌کلن، سابقه طولانی‌ای داشته و تنها به دو یا سه تا فیلم ختم نمی‌شود. مک‌کلن ابتدا این نقش را در سه گانه Lord of the Rings ساخته شده توسط پیتر جکسون که در طی سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ اکران شده بود ایفا کرد. بعد از آن هم دوباره در سه گانه جدید پیتر جکسون که با نام The Hobbit (هابیت) که در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ اکران شده بود حضور یافت و به ایفای نقش گندالف افسانه‌ای پرداخت.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب