ایجاد کمپین اسکار برای دو فیلم ثور: راگناروک و نگهبانان کهکشان ۲

ایجاد کمپین اسکار برای دو فیلم ثور: راگناروک و نگهبانان کهکشان ۲

ایجاد کمپین اسکار برای دو فیلم ثور: راگناروک و نگهبانان کهکشان ۲

کمپانی والت دیزنی تصمیم دارد برای دو فیلم استودیو مارول، یعنی Thor: Ragnarok و Guardians of the Galaxy 2، کمپین اسکار راه بیاندازد.

کمپانی والت دیزنی به موفقیت دو فیلم استودیو مارول، یعنی فیلم‌های Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و Guardians of the Galaxy 2 (نگهبانان کهکشان ۲) بسیار امید بسته و از همین رو تصمیم دارد برای این دو ساخته ابرقهرمانی، کمپین انتخاباتی اسکار راه بیاندازد. فیلم Guardians of the Galaxy 2 که بسیار مورد تحسین و تمجید منتقدان قرار گرفت و در گیشه نیز فروشی عالی داشت. بودجه ساخت فیلم جیمز گان ۲۰۰ میلیون دلار بود و این فیلم توانست ۸۶۳ میلیون دلار فروش داشته باشد. از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کردند می‌توان به کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل کوپر و کارن گیلان اشاره کرد. در مورد فیلم تازه اکران‌شده Thor: Ragnarok نیز خبرها حاکی از فروش خوب این فیلم در آخر هفته و روز جمعه داشته‌اند؛ فیلم Thor: Ragnarok سومین فیلم جداگانه از شخصیت ثور، ایزد آذرخش است. بسیاری از منتقدین این فیلم را بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول تا این لحظه دانسته‌اند. جالب است بدانید سایت Rotten Tomatoes که چندی پیش مارتین اسکورسیزی حسابی از خجالتش درآمد، به فیلم تایکا وایتیتی امتیاز ۹۳ را داده و این فیلم را در جعبه گوجه‌های رسیده و تازه قرار داده است. این فیلم تا همین لحظه که اکران جهانی خود را پشت سر گذاشته است، توانسته چیزی نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و به نظر می‌رسد فروش آن در خاک ایالات متحده آمریکا نیز در هفته اول بیش از ۱۰۰ میلیون دلار باشد.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب