بن افلک از احتمال ایفای دوباره نقش بتمن می‌گوید

بن افلک از احتمال ایفای دوباره نقش بتمن می‌گوید

بن افلک از احتمال ایفای دوباره نقش بتمن می‌گوید

بن افلک، بازیگر نقش شخصیت بروس وین/بتمن در فیلم Justice League، اخیرا در مصاحبه‌ای نظر خود را درباره این شخصیت و آینده خود در قالب این نقش توضیح داد.

همانطور که رزومه کاری بن افلک نشان می‌دهد، او برای ایفای نقش شخصیت بتمن ابتدا برای پروژه تولید فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) که اثری مشترک از کمپانی برادران وارنر و دی سی کامیکس بود، وارد این دو کمپانی و این جریانات شد. بعد از این اثر، او حضور کوتاهی هم در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) به عمل آورد که همانند فیلم اول خود نقش اصلی و محوری داستان نبود. در پایان هم دوباره افلک در قالب نقش شخصیت بروس وین/بتمن در فیلم Justice League (لیگ عدالت) ظاهر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مصاحبه‌کننده سایت خبری DailySabah مصاحبه‌ای با این بازیگر محبوب تنظیم کرد که در آن بحث‌های زیادی مطرح شد. بن افلک در این مصاحبه از فیلم لیگ عدالت سخن گفت، درباره اینکه آیا در آینده‌ای نزدیک ما شاهد حضور مجدد او در قالب این شخصیت خواهیم بود یا خیر صحبت کرد و اعلام کرد که آینده او در این مجموعه فیلم چه خواهد شد.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب