دانلود رایگان  فیلم لسی بیا خونه Lassie Come Home 2020 - دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم لسی بیا خونه Lassie Come Home 2020 - دوبله فارسی

فیلم لسی بیا خونه Lassie Come Home 2020 - دوبله فارسی 6.0 دوبله فارسی/زیرنویس فارسی

فیلم لسی بیا خونه Lassie Come Home 2020 - دوبله فارسی

داستان فیلم

فیلم لسی بیا خونه (Lassie Come Home) داستان درباره لسی است که یک سگ وفادار و بهترین دوست فلو 12 ساله است است. فلو تا زمانی که به خاطر می آورد، او و سگ وفادارش در یک روستای آرام در جنوب آلمان زندگی کرده اند. با این حال، یک روز، آندریاس پدر فلوریان شغل خود را از دست می دهد، به این معنی که خانواده باید به یک آپارتمان کوچکتر نقل مکان کنند، جایی که لسی دیگر نمی تواند زندگی کند زیرا ورود سگ ها در آنجا ممنوع است. پدر فلو سگ را به خانه نوه اش می فرستد، اما آیا لسی از این موضوع خوشحال است ؟


درباره فیلم
 فیلم Lassie Come Home محصول کشور آلمان و در ژانر خانوادگی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Hanno Olderdissen در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم لسی بیا خونه بازیگرانی چون Anna Maria Mühe، Bella Bading، Nico Marischka، Sebastian Bezzel، و... به ایفای نقش پرداخته اند. لسی بیا خونه بازسازی فیلمی با همین نام ساخته شده در سال 1943 و بر اساس کتاب اریک نایت است.

 

لینک دانلود نسخه دوبله فارسی

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب