کمپین اسکار فیلم It به راه خواهد افتاد

کمپین اسکار فیلم It به راه خواهد افتاد

کمپین اسکار فیلم It به راه خواهد افتاد

با توجه به رکوردشکنی‌های فیلم آن (It)، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت که این فیلم بسیار محبوب را همینجا رها نکند و کمپینی برای راه‌یابی آن به مراسم اسکار راه بیندازد.

بعد از موفقیت‌آفرینی‌ها و رکوردشکنی‌هایی که فیلم It (آن) توانست در مدت زمان هنرنمایی خود روی پرده سینماها کسب کند، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت که این اثر محبوب و فوق‌العاده خود را همینجا رها نکند و کمپین اسکار این فیلم را به‌زودی راه‌اندازی کند. با اینکه پیشبینی شده بود که این پروژه نتیجه خیلی خوبی را در بر خواهد داشت اما نتایج واقعی و رکوردشکنی‌هایی که این فیلم توانست از آن خود کند، همه را شگفت‌زده کرد و میزان موفقیت آن بیش از حد انتظار همه بود. فیلم It یکی از معدود آثاری است که توانسته هم ارتباط خیلی خوبی با منتقدان برقرار کند و هم طرفداران خیلی خیلی زیادی را به خود جذب کند. همچنین کمپین تبلیغاتی فوق‌العاده خوبی که سازندگان تدارک دیده بودند و حرف‌هایی که بینندگان از این اثر به میان می‌آوردند، کم کم باعث شد که فیلم It به پرفروش‌ترین اثر ترسناک و یکی از بهترین آثار این ژانر با درجه سنی بزرگسال در طول تاریخ سینما تبدیل شود.

ادامه مطلب...

*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب