دانلود رایگان سریال کره ای ملکه اشک ها (Queen of Tears 2024) درام، کمدی، عاشقانه دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان سریال کره ای ملکه اشک ها (Queen of Tears 2024) درام، کمدی، عاشقانه دوبله فارسی با لینک مستقیم

خلاصه داستان:
سریال "ملکه اشک‌ها" (Queen of Tears) به کارگردانی مشترک جانگ یونگ وو و کیم هی وون، داستانی جذاب و پر از لحظات دراماتیک و کمدی را روایت می‌کند. این داستان حول محور بک هیون وو، مدیر حقوقی موفق گروه کوئینز، و همسرش هونگ هه این، دختر خانواده‌ای قدرتمند که گروه کوئینز را اداره می‌کنند، می‌چرخد. بک هیون وو، که از دهکده‌ای کوچک به موفقیت‌های بزرگ دست یافته و به نمادی از افتخار آن دهکده تبدیل شده است، به دلیل مهارت‌هایش در مدیریت حقوقی و اخلاق حرفه‌ای‌اش شناخته می‌شود. در عوض، هونگ هه این، به عنوان ملکه‌ای مغرور و پرنفوذ در دنیای تجاری شناخته می‌شود.

داستان سریال در قالبی عاشقانه، هیجان‌انگیز و به شدت جذاب، به زندگی این زوج می‌پردازد که در پی یک بحران بزرگ و غیرمنتظره، مجبور به مواجهه با چالش‌های فراوانی می‌شوند. از دست دادن‌هایی که با آن روبرو می‌شوند تا لحظات شیرین و غم‌انگیز، همه و همه در کنار هم نشان‌دهنده قدرت و عمق رابطه‌شان است. این سریال نشان می‌دهد که چگونه عشق می‌تواند در مواجهه با مشکلات و بحران‌ها دوام بیاورد و حتی در سخت‌ترین شرایط هم ممکن است جادوگری واقعی رخ دهد.

درباره سریال:
"ملکه اشک‌ها" (Queen of Tears) که با عنوان اصلی "Nunmului Yeowang" و نام انگلیسی "The Queen of Tears" نیز شناخته می‌شود، یک درام، کمدی و عاشقانه کره‌ای است که در سال 2024 به تولید رسیده است. این سریال توسط کمپانی‌های Studio Dragon و Culture Depot تهیه و تولید شده است و نویسنده آن پارک جی اون است. کارگردانی این پروژه را جانگ یونگ وو و کیم هی وون بر عهده دارند.

این سریال با بازیگران مطرحی چون کیم سو هیون و کیم جی وون، همچنین پارک سونگ هون، کواک دونگ یئون، کیم جو ریونگ، نا یونگ هی، کیم جونگ ران، لی جو بین، یون بومی، لی سو جی، جانگ یون جو و دیگر بازیگران برجسته، توانسته است توجه زیادی را به خود جلب کند. سریال در تاریخ 9 مارس 2024 برای اولین بار از شبکه tvN در کره جنوبی پخش شد و بلافاصله توسط سرویس استریم نتفلیکس به صورت جهانی در کشورهای مختلف از جمله چین، ژاپن، آمریکا، انگلستان، استرالیا، آلمان، کانادا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، دانمارک، تایلند، تایوان، فنلاند، بلژیک، آفریقای جنوبی و سایر کشورها منتشر شد.

داستان سریال به بررسی پیچیدگی‌های زندگی یک زوج متاهل می‌پردازد که با بحران‌های متعددی روبرو هستند و باید با چالش‌های پیش روی خود کنار بیایند. فیلمبرداری این پروژه در نیمه اول سال 2023 آغاز شد و به طور کلی، "ملکه اشک‌ها" تلاش می‌کند تا با ترکیب کمدی، درام و عاشقانه، مخاطبان را درگیر داستانی عمیق و تاثیرگذار کند.

 

Episode 1

قسمت 1

Episode 2

قسمت 2

Episode 3

قسمت 3

Episode 4

قسمت 4

Episode 5

قسمت 5

Episode 6

قسمت 6

Episode 7

قسمت 7

Episode 8

قسمت 8

Episode 9

قسمت 9

Episode 10

قسمت 10

 

پیشنهادات مشابه

The DecameronThe DecameronThe Decameronزیرنویس

دکامرون

Hospital PlaylistHospital PlaylistHospital Playlistدوبله

پلی‌لیست بیمارستان

Alchemy of SoulsAlchemy of SoulsAlchemy of Soulsدوبله

کیمیای ارواح

The Woman in the House Across From the GirlThe Woman in the House Across From the GirlThe Woman in the House Across From the Girlزیرنویس

زن ساکن خانه آن سوی خیابان دختر پشت پنجره

LandscapersLandscapersLandscapersدوبله

قاتلین باغچه

Haikyu!!Haikyu!!Haikyu!!دوبله

آبشار سرنوشت

Mr. & Mrs. SmithMr. & Mrs. SmithMr. & Mrs. Smithزیرنویس

آقا و خانم اسمیت
*** ***
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مرجع دانلود سریالها - سریالها دانلود فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها